Szűrés

Márka
Probléma-Megoldás
Jellemzők
Típus
Ár
3 240 Ft - 20 200 Ft

TOP termékek

Super Vegan Fitness Proteinek

 

Ha most rendelsz Iswari Proteint, egy Buddha Protein szeletet adunk ajándékba! Ne habozz! Ez a Te napod ;-)

 

A legjobb fehérjék az egészséges izmokért

Az állati proteinek előnye, hogy komplett és könnyen asszimilálható, beépíthető a legtöbb növényi fehérjéhez képest. Az állati fehérjék azonban számos kockázatot jelentenek az egészségre és a környezetre. 

A növényi fehérjék forrása változatos. A leggyakoribb zöldségek is tartalmazzák az aminosavak teljes spektrumát a megfelelő kombinációban. Óriási előnyük, hogy könnyen emészthetőek, nem terhelik le a kiválasztó szervrendszert (máj, vese) valamint az emésztőrendszert és könnyen beépülnek a szervezetünkbe, izmainkba.

 

Kenderfehérje, kendermag és kenderrost: mindezek olyan termékek, amelyek kendermagból származnak, egy teljesértékű táplálék, amely minden esszenciális aminosavat, ásványi anyagot, vitamint tartalmaz, valamint az Omega-3 és az Omega-6 aránya tökéletes az emberi test számára.

Rizsfehérje: teljesértékű fehérje, amelynek semleges íze van, és könnyen emészthető. Az ajánlott fehérjetartalom 149% -át kínálja.

Borsófehérje: a rizsfehérjéhez hasonlóan sokoldalú, semleges ízű és ajánlott napi fehérjebevitelünk (AR) 160% -át kínálja

Szuper vegán fehérje: exkluzív Iswari termék, amely egyesíti a rendelkezésre álló legjobb növényi fehérjéket. Rizs, borsó és kender egy keverékben. Az aminosavak teljes spektruma, természetesen előforduló vitaminokkal, ásványi anyagokkal és Omega-3-mal.

Super Green Protein: nemcsak a legjobb növényi fehérje, hanem hozzáadott zöld szuperélelmiszerek (Spirulina, Chlorella és Matcha) kombinációja is biztosítja a kirobbanó energiát és vitalitást.

 

 

Tovább

Az izmok fehérjéből állnak. Izmaink egészségének megőrzéséhez megfelelő táplálékkal kell ellátnunk őket, edzeni és pihenni kell hagyni őket. 

Az izmok szó szerint fenntartanak minket, lehetővé teszik a járást, az evést és a lélegzést. Az egészséges szervezetnek egészséges, jól edzett izmokra van szüksége, amelyeket megfelelő tápanyagokkal, jól táplálnak.

Tévednek, akik úgy gondolják, hogy az izmok egészségéhez elegendő az edzés. A testmozgás önmagában nem elég . Sok esetben fordul elő, hogy a túlzott izomfeszültség az izomrostok elszakadásához vezet, vagy anyagcsere-reakciókat vált ki, amelyek egészségre károsak és veszélyesek. Először is, az izmoknak megfelelő táplálékra van szükségük.

Milyen előnyei vannak az egészséges izomtömegnek?

Az egészséges izmok számos előnnyel járnak:

•  Óvnak a mozgásszervi sérülésektől

•  Élénkebb anyagcserét, jobb energiafelhasználást eredményeznek

•  Feszesebb izmokkal automatikusan javul a testtartásunk, ami nem csak esztétikailag, hanem egészségügyi szempontok miatt is fontos

•  Szabályozza a testhőmérsékletet

Nem kell mindennap edzőterembe járnunk, hogy egészséges izmaink legyenek, de fontos, hogy rendszeresen mozogjunk, tornázzunk, és minden szükséges tápanyagot biztosítsunk izmainknak.

 

Egészséges izmok: mit együnk?

A fehérje a harántcsíkolt izmok tápláléka. Elengedhetetlen az egész test számára és nélkülözhetetlen az izomnövekedéshez. Az izmoknak mind makroelemekre, például fehérjére, mind mikroelemekre, például ásványi sókra és vitaminokra van szükségük. Különösen:

• A  fehérje alkotja az izomrostokat és energiát szolgáltat az izomtömeg növekedéséhez

• A  szénhidrátok azonnali energiát szolgáltatnak az izmok számára

• A  rostoknak és a jó zsíroknak is az egészséges táplálkozás részét kell képezniük

• A  B-vitaminok hasznosak az izomépítésben

•  Az A, C, D vitaminok az egészséges izmokhoz és az izomfáradtság megelőzéséhez is szükségesek

• Az olyan  ásványi anyagok, mint a magnézium, kálium, vas és cink, táplálják az izmokat és elősegítik a gyógyulást

 

Hogyan válasszuk ki a legjobb fehérjéket az izmok számára

Izmaink fő táplálékforrása a fehérje. A protein testünk építőköve és egyik üzemanyag is egyben. Az aminosavakból álló fehérjemolekulák nélkülözhetetlenek étrendünkben. De nem minden protein egyforma: az állati eredetű fehérjék bevitelével általában plusz zsírokat és akár az állat tartási, táplálási körülményeitől függően méreganyagokat is felvehetünk. A növényi proteinek, főleg, ha organikusan termesztett növényekből származnak, tiszták, megfelelő formában könnyen emészthetők és asszimilálhatók.

Számos tényezőt kell figyelembe vennünk, amikor izmaink számára a legjobb fehérjét választjuk, beleértve a fehérjeforrások aminosavtartalmát, toxicitási fokukat, emészthetőségüket és a fehérjeforrás természetes összetételét. 

Az egyik legmagasabb fehérjeforrásként ismert hús nagy mennyiségű fehérjét kínálnak nagyon magas áron. Valójában a fehérjével együtt sok telített zsírral is találkozunk. A nem megfelelően megválogatott állati fehérje gyakran rossz minőségű, testünkre veszélyes vegyi anyagokat tartalmazhat, például a tenyésztésben használt antibiotikumok maradványait, nehézfémeket, például higanyt és hormonokat. .

Tovább